سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

معاون وزیر دفاع گفت: اکنون مطالباتی در زمینه قراردادهای نظامی پیش از انقلاب از آمریکا داریم که برخی از آن در چند سال اخیر شامل یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار پرداخت شده است.

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به برگزاری همایش حقوق دفاعی و با بیان اینکه معاهدات بین المللی و حقوق مسلم دفاعی از محورهای این همایش بوده است، افزود: دفاع از امنیت ملی کشور و دفاع از محدوده‌های سرزمینی و تمامیت ارضی و استقلال کشور از حقوق مسلم ماست.

وی با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها از جمله فضا، قواعد بین المللی شفافی نداریم، ادامه داد: کتاب «کردارنامه فضایی» رونمایی شده که چگونگی معماری فضایی در آن تشریح شده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع اضافه کرد: در حوزه دریاها هر چند با اعمال نفوذ قدرت‌های جهانی ساز و کارهای بین المللی در این زمینه شکل گرفت اما...

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی