سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

۹۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه شورای بین المللی تمدن در دانشگاه ابن خلدون استانبول گفت: من با دعوت رسمی به کشورى رفته‌ام، اما برای 13 محافظ من بدون اینکه آنها را ببیند و بشناسد حکم غیابی صادر مى کند. این کشور متمدن نیست. مرا رسما دعوت مى کنى و محافظانمان همراهم هستند. من رئیس جمهور یک کشور هستم و شما ما را در مقابل یک گروه ترویستی قرار می‌دهی که...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن نامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به پیوست شرح حال و برنامه جناب آقای....

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش سایت خبرفوری به نقل از خبرگزاری فارس، معاون وزیر خارجه روسیه، همتای ایرانی او، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین مسئول پیشین تیم مذاکره هسته‌ای آمریکا در برجام، در نشستی مشترک در مسکو حاضر شدند.

نشستی با عنوان «برجام، دستاوردها، چالش‌ها و پایداری بلند مدت» به میزبانی معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو در حال برگزاری است.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران،...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا ، علیرضا رحیمی اظهار داشت: متاسفانه صدا و سیما به وظایف مسلم خود در قبال اطلاع رسانی در خصوص عملکرد نمایندگان تهران عمل نکرده و ۱۵ ماه است که یک دقیقه برنامه اختصاصی هم برای نمایندگان تهران پیش بینی نشده در حالی که در شبکه‌های استانی، نمایندگان استان‌ها گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه می کنند. البته اخیرا صداوسیما با مجمع نمایندگان تهران یک جلسه داشته اند که بیشتر نگاه به آینده بوده و انتظار حمایت بودجه ای از مجلس و نمایندگان مطرح شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت:...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، تاکید سران کشورهای جهان به حفظ برجام، ادامه بحث های موافقان و مخالفان دولت پیرامون اقدامات دولت در زمینه برجام و رویدادهای چند روز گشته در منطقه کردستان عراق، مهم ترین محورهای خبری و تحلیلی در روزنامه های امروز شنبه 29 مهرماه 1396، بود.

** ادامه حمایت های جهانی از برجام
بیانیه تازه سران 28 کشور عضو اتحادیه اروپا که بر لزوم پایبندی همه طرف ‌ها به برجام تاکید دارد و...
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، بحث پرکشمکش فروش سه زیردریایی آلمانی به اسرائیل با امضای یک تفاهم‌نامه به پایان رسید. این تفاهم‌نامه که پنجشنبه گذشته امضا شده، شرطی نامعمول را طرح می‌کند.  معامله مربوطه و ارسال زیردریایی‌های دلفین، به روشن شدن پرونده‌ای منوط شده که «بنیامین نتانیاهو» مشاور و معتمد او را به فساد مالی متهم می‌کند.

در بند ده پیش‌نویس تفاهم‌نامه آمده است که..

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری، در این نظرسنجی که بیش از 30هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، از مخاطبان خبرفوری پرسیده شده است که دشمن اصلی ایران را آمریکا می‌دانند یا عربستان یا رژیم صهیونیستی و یا داعش؟

نتایج منتشر شده در این نظرسنجی نشان می‌دهد که 18 هزار شرکت‌کننده در این نظرسنجی آمریکا را...

ادامه خبر 

  • ادمین ..

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری، پس از آغاز به کار دولت دوازدهم و روند بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی روحانی از سوی نمایندگان مجلس در نهایت دو وزارتخانه علوم و نیرو بدون داشتن وزیر و با تعیین سرپرست از سوی رئیس جمهور کار خود را در دولت آغاز کردند البته  این روند در حالی صورت گرفت که روحانی از ابتدا گزینه ای را برای وزارت علوم معرفی نکرد روندی که موجبات دلخوری بسیاری از نمایندگان را فراهم کرد.

در وزارت نیرو نیز بیطرف گزینه اصلاح طلب روحانی برای این وزارتخانه به دلیل...

ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعلی خمینی نوه حضرت امام (ره) در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران، اظهار داشت: پشتوانه مومن ایمان به خداست و برد برد حقیقی زندگی مومنانه است. مومن همیشه پیروز است و ما این را در زندگی امام (ره) و در طول انقلاب دیده‌ایم.

وی افزود: استکبار از همان ابتدای انقلاب مشکلات بسیاری را پیش روی انقلاب قرار داد اما ...

ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور سوریه در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق این کشور حضور یافت.

سردار باقری در جمع رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اظهار داشت: به حمدالله با فضل و عنایت خداوند متعال شاهد موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروه‌های تروریستی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: ...

ادامه خبر + عکس

  • ادمین ..