سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

بیانیه‌ی نورعلی تابنده درباره‌ی اتفاقات اخیر

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

به گزارش خبر فوری به نقل از انصاف نیوز، متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:بسم الله الرحمن الرحیم. من یک عمر در زیر سایه تعالیم و مقررات اسلام زندگی کرده‌ام و امیدوارم که در موقع رفتنم هم خداوند این توفیق را بدهد که در اعتقاد به اسلام و ایمان باقی باشم، انشاء الله. بعد از آن هم مساله شیعه و سنی بودن در مذهب است که من هم همانطور که آقایان علمای اعلام گفته‌اند معتقدم که نباید بین شیعه و سنی دشمنی باشد و باید سعی کرد که اینها به هم نزدیک بشوند. البته من خودم اعتقاداتم بنا بر مذهب شیعه است، شیعه‌ی دوازده امامی، که منتظر ظهور دوازدهمین امام (عج) هستم.
ادامه خبر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • ۲۵۱ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی