سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

۱۵۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، در پی برخی اخبار منتشره مبنی بر اقدام عملیات مشترک جمهوری اسلامی ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ضمن رد هرگونه برنامه عملیاتی خارج از مرزهای ایران اعلام کرد: ما هیچ برنامه عملیاتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی نکرده ایم، ولی همچون گذشته با هر گروه، تیم یا فردی که قصد نفوذ به خاک ایران را برای اقدامات ضد امنیتی و یا تروریستی داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نزسا همچنین تاکید کرده است..

ادامه خبر
  • ادمین ..

شاکی  اجرای دستورالعمل فوق را مبنی بر اینکه « اخراج زنان کارگر تا پایان دو سالگی فرزندانشان ممنوع است» مغایر با مواد 27 و 157 قانون کار دانسته و با این استدلال که دستورالعمل مذکور باعث حذف تدریجی کارگران زن از محیط های کار و تولید می‌شود، ابطال آن را درخواست کرده است.  همچنین شاکی در بخش دیگری از این شکایت مدعی شده است که دستورالعمل مورد اشاره به مستندی در...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری،معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور دو امور زنان و خانواده در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره رویکرد کاری خود در این معاونت اظهارکرد: ما در ابتدا تلاش خواهیم کرد تا ساختارهای مرتبط با بهبود وضعیت زنان را ارتقا دهیم هرچند در مسیر متاسفانه معاونت زنان از نظر ساختاری بامشکلانی روبه رو است که ما باید آنها را برطوف کنیم.

وی تصریح کرد: ما در معاونت زنان تلاش خواهیم کرد تا در زمینه تحقق مطالبات زنان در حوزه آموزش،بهداشت و مسائل حقوقی اقدامات لازم را انجام دهیم تا به آنچه مطالبه زنان جامعه از مااست دست پیدا کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره ضرورت خضور زنان در جایگاه های مدیدیتی گفت:...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت: برجام آن میزان از سرمایه‌گذاری خارجی را که ایران انتظار داشت برای این کشور ایجاد نکرد، اما میلیون‌ها دلار پول‌های آزاد شده ایران در اثر توافق هسته‌ای می‌تواند به مقابله با تلاش‌های ترامپ در جهت از بین بردن برجام در آینده موثر باشد.

با توجه به اینکه ترامپ همواره با بی‌میلی پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرده است و بر سر این موضوع نیز با وزیر خارجه و مشاوران خود اختلاف دارد، موضوع این است که آیا برجام باقی خواهد ماند...


ادامه خبر

  • ادمین ..

علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی خود نوشت: رای اعتماد مجلس به وزیران کابینه دوازدهم در کنار جاذبه و تحیری که برای افکار عمومی داشت درسهایی را نیز بجا گذاشت. این درسها برای همه بود. وزیران پیشنهادی و حامیان آنها و نمایندگان و فراکسیونها و مجامع استانی و حتی هیات رییسه مجلس همگی سهمی از این فرآیند درس آموزی در تکمیل تجربیات خود دارند.

اگر چه حال و هوا و جریانهای جلسات صحن مجلس و فراکسیونها ارزش گزارش نویسی فی المجلس را داشت اما در این مجال ذکر مواردی خالی از لطف و فایده نخواهد بود.

۱۷ وزیر پیشنهادی دکتر روحانی در شرایطی متفاوت با پیش بینی‌های غالب با رای اعتماد نمایندگان مواجه شدند که فضای قطعی مجلس تا روز قبل از رای گیری حکایت از بی اقبالی مجلس نسبت ...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر قصد گروهک های تروریستی ضد انقلاب برای نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور یک منبع آگاه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: در مناطق مرزی شمال غرب کشور اشراف اطلاعاتی و میدانی کامل داریم و با هر گونه اقدام گروهک های تروریستی برای نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی با یادآوری عزم و اراده مستحکم رزمندگان اسلام در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله سخت و مهلک با هر گونه حرکتی که در پی ایجاد نا امنی در ایران اسلامی باشد، تأکید کرد: به آنها هشدار می دهیم در صورت هر گونه تحرک و تعرض آنان را تا هر نقطه ای تعقیب و به شدت مجازات خواهیم کرد.

  • ادمین ..

دادستان کل کشور تلاش دشمن با هدف نفوذ در جامعه اسلامی ایران و زیر سوال بردن مبانی اعتقادی و اخلاقی قشرهای مختلف جامعه از جمله خانواده ها، جوانان و حتی نفوذ در حوزه های علمیه و روحانیون را جدی، دقیق و حساب شده خواند و از مهمترین دروازه های این نفوذ را فضای مجازی اعلام کرد و گفت :دولت، مجلس و وزارت ارتباطات باید...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از روزنامه شرق، بحث‌ها و گفت‌وگوها درباره لزوم انتخاب وزیر زن در دولت دوازدهم از فردای روز انتخابات ٢٩ اردیبهشت و مشخص‌شدن نتیجه‌اش آغاز شد و بسیاری از گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت که دست‌کم دولت جدید یک وزیر زن خواهد داشت. به‌ویژه آنکه محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم تابوی انتصاب وزیر زن را شکسته بود. در همان روزهای ابتدایی بعد از انتخابات برخی از تحلیلگران و فعالان سیاسی- اجتماعی و فعالان حوزه زنان با توجه به رویکردها و شعارهای حسن روحانی در زمان رقابت‌های انتخاباتی بر این باور بودند که...

ادامه خبر

  • ادمین ..


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند:...


ادامه بیانات رهبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت خبر فوری،در نامه علی مطهری خطاب به محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه‌ قضائیه آمده است:

«با اهداء سلام، در مصاحبه اخیرتان با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفته‌اید «یک اقدامی شورای عالی امنیت ملی در سال ۸۹ نسبت به برخی که در رأس قضایا بودند گرفت و این تصمیم منجر به محصور شدن برخی افراد شد و همچنان آن مصوبه به قوت خود باقی است.»

به عرض می‌رسانم آن مصوبه حداکثر در شرایط اضطرار و آشوب موجه بوده و ادامه حصر خانگی پس از آن نیاز به....


ادامه خبر

  • ادمین ..