سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

۱۸۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

مناظره های انتخاباتی در دوره های اخیر نقش مهمی در حضور آگاهانه مردم در انتخابات داشته است.

به گزارش خبر فوری، یکی از مشهورترین این مناظره ها در سال 1388 رخ داد، آنگاه که محمود احمدی نژاد در برابر میرحسین موسوی، از مرحوم هاشمی رفسنجانی نام برد و فضای انتخابات را تحت تاثیر خود قرار داد.

در سال 92 نیز مناظره کاندیداها جنجالی شد و گفته می شود اظهارات حسن روحانی در پاسخ به محمدباقر قالیباف درباره «حمله گازانبری» تاثیر محسوسی بر نتیجه انتخابات گذاشت.

امسال نیز چشم امید منتقدان رئیس جمهور به مناظره های انتخاباتی رسانه ملی است.

با این وجود چندی است که حرف و حدیث هایی درباره اینکه ممکن است حسن روحانی ...


شرح خبر

  • ادمین ..

مصطفی کواکبیان که از چهره های پر سر و صدای اصلاح طلب است یکی دیگری از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبر فوری، کواکبیان سابقه نام نویسی در دو دوره انتخابات دیگر یعنی سال های 84 و 92 را نیز دارد که هیچ یک از این ثبت نام ها به حضور او در جمع کاندیداهای اصلی منجر نشد و نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند.

او یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب است که توانسته در سال های اخیر که سال های پرفراز و نشیبی برای جریان اصلاحات بوده خود را در چارچوب نظام حفظ کند و به همین دلیل در مجموعه اصلاح طلبانی که از سوی حاکمیت پذیرفته شده اند حضوری فعال دارد. کواکبیان در همین فعالیت هایش تلاش زیادی کرده تا در شرایطی که برخی لیدرهای اصلی جریان اصلاحات دچار حواشی شده اند خود را به عنوان یکی از لیدرهای جایگزین معرفی کند اما به نظر می رسد که ....

ادامه خبر
  • ادمین ..

حضور عارف در کنار روحانی وجهه بیشتری نسبت به جهانگیری به وی می داد، در حالیکه جهانگیری می تواند به عنوان مسبب اوضاع اقتصادی و معیشتی موجود، آرای روحانی را کاهش نیز بدهد.

خبرگزاری دانشجو/

محمدرضا عارف در حال تبدیل شدن به سیاست مداری در تاریخ انقلاب است که به عنوان دور برگردان از وی استفاده می شود و همواره از سوی همراهان و هم طیفی هایش دور زده می شود و کسی رویش حساب جدی باز نمی کند.

در آستانه انتخابات حساس ریاست جمهوری قرار داریم، چینش نیروهای سیاسی تقریبا مشخص شده و پس از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری،‌این نیروها در انتظار تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان به سر می برند. ولی در این میان برخی از شخصیت های سیاسی هستند که نقش آنها بیش از پیش در حال کم رنگ تر شدن است و در صورتیکه رویه جدیدی انتخاب نکنند می بایست به فکر بازنشستگی باشند.

یکی از ....

شرح خبر
  • ادمین ..

مهلت شورای نگهبان برای احراز صلاحیت 1636 نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درحالی امروز به پایان می رسد که حرف و حدیث ها درباره آنها که احراز صلاحیت شده و آنها که نشده اند، بسیار است.

به گزارش خبر فوری، درحالی که عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان همه این گمانه زنی ها را رد کرده ولی برخی موضع گیری ها حکایت از آن دارد که ممکن است بعضی از چهره های شاخص در انتخابات ردصلاحیت شوند.

شاید به همین خاطر است که دادستان تهران به نامزدهای ردصلاحیت شده هشدار داده که در چارچوب قانون رفتار کنند.

پیش از این شایعاتی درباره ...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: فعالیت انتخاباتی و سیاسی احزاب، تشکل‌ها و جبهه‌های سیاسی فاقد مجوز و پروانه بهره برداری غیرقانونی است و با آنها برخورد می‌شود.

سید مسعود محولاتی  با اشاره به اینکه همه احزاب، تشکل‌های سیاسی و جبهه‌هایی که مجوز و پروانه فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب دریافت کرده‌اند می‌توانند وارد فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی شوند، اظهار کرد: این امر برای سایر احزاب و جبهه‌ها ممنوع است.

وی بیان کرد: در خراسان رضوی با وجود تشکیل پرونده اولیه برای 107 تشکل و حزب سیاسی به منظور دریافت مجوز، تاکنون فقط 53 حزب توانسته‌اند مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب دریافت کنند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: ....

شرح خبر
  • ادمین ..

روزنامه شرق/

شرق نوشت:روز گذشته یک فایل صوتی تبلیغاتی از قالیباف در کانال‌ها و شبکه‌های تلگرامی و مجازی دست به دست شد.

یک موزیک با شعر و صدای کودکانه در حمایت از شهردار پایتخت و ترغیب به رأی دادن به او.

٣٠ فروردین‌ هم روزنامه همشهری متعلق به شهرداری، با دو چاپ منتشر شد؛ ....

ادامه خبر

  • ادمین ..

روزنامه جمهوری اسلامی/

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:حملات به شورای نگهبان توسط نزدیکان دو نامزد ریاست جمهوری جریان انحرافی از شامگاه سه شنبه به بعد به شکل محسوسی افزایش پیدا کرده است.

عناصری از این حلقه که در زمان دولت‌های نهم و دهم مناصب مختلفی را در اختیار داشتند و به سودای تکرار این سمت‌ها به طرفداری از رئیس سابق خود می‌پردازند از دو روز قبل که اخباری غیررسمی مبنی بر ...

ادامه خبر


  • ادمین ..

شماره 154 ماهنامه همشهری ماه درحالی هفته آینده روی دکه روزنامه فروشی ها می رود که عکس منتشر شده از طرح جلد این شماره، محمدباقر قالیباف را با کلاه زردرنگ کارگری نشان می دهد.

به گزارش خبر فوری، پیش از این مصطفی میرسلیم دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم با کلاه کارگری در ستاد انتخابات کشور حاضر شده و ثبت نام کرده بود.

به نظر می رسد استفاده از نمادهای کارگری یکی از جذاب ترین نمادها در انتخابات امسال باشد.

البته ساعتی پس از انتشار طرح روز جلد این شماره همشهری ماه، ....

شرح خبر + عکس
  • ادمین ..

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و جمعی از یگان‌های نیروهای چهارگانه‌ ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی سخنان مهمی ایراد کردند.

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بخشی از مهمترین بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است: ....


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، برزو دبیریان، عضو شورا اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه شورای چهارم در ریل‌گذاری مباحث قانونی و زیرساخت‌های شهری موفق عمل کرده است اظهار داشت: متاسفانه گوش شنوایی برای شنیدن عملکرد شورای چهارم وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص عملکرد شورای چهارم به خبرنگار ما  گفت: هیچ شورایی بی عیب و نقص نبوده و شورای چهارم نیز نقص‌هایی داشته که قابل توجه است اما در مجموع عملکردش مناسب بوده است.

دبیریان در ادامه با انتقاد از کاهش اعضای شورای شهر در دوره پنجم، آن را برخورد  ....

ادامه خبر
  • ادمین ..