سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

اصلاح‌طلبان توانستند طی چندسال گذشته با تکیه بر یک راهبرد مناسب و همچنین استفاده از نصایح بزرگان خود در جهت قدم گذاشتن در مسیرهای انتخاباتی موفقیت خوبی را به دست آورند.

در گفت و گو با خبرفوری صورت گرفت؛/

 

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری، انتخابات ریاست‎جمهوری در حالی 29 اردیبهشت‌ ماه برگزار شد که بازهم اصلاح‌طلبان و حامیان جریان اعتدالی به مانند سال 92 فاتح این عرصه بودند و توانستند با راهبرد و استراتژی که داشتند جریان رقیب خود یعنی اصولگرایی را شکست دهند.

از سال 92 اصلاح‌طلبان توانستند با تکیه بر یک راهبرد مناسب و همچنین استفاده از نصایح بزرگان خود در جهت قدم گذاشتن در مسیرهای انتخاباتی موفقیت خوبی را به دست آورند.

امروز و در جریان پیروزی اصلاح‎طلبان در انتخابات ریاست‎جمهوری و شوراها در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر فرصت خوبی برای عرض اندام این جریان سیاسی ایجاد شده است اما بدون شک آنچه در این کارزار باید برای جریانات اصلاح‎طلب حائزاهمیت باشد توجه به این امر بوده که بدون شک آنها برای این چهارسال باید برنامه وسازوکار مناسبی را اتخاذ کنند و گرنه به مانند سال 84 دچار مشکلاتی خواهند شد و برای یک مدت طولانی پایگاه سیاسی خود را از دست می‎دهند از این رو داشتن یک برنامه و استراتژی درست و مناسب در مقطع فعلی برای این جریان سیاسی امری ضروری است تا سابقه تلخ 84 برای آنها دوباره تکرار نشود.

در گزارش حاضر با گفت و گو با برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب برآن شدیم تا در جریان راهبردهای اصلاح‎‏طلبان برای حفظ موقعیت فعلی شان قرار گیریم.


ادامه خبر

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۰۱
  • ۱۰۳ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی