سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه امیدواریم قوه قضائیه دنبال مچ‌گیری نباشد، گفت: مچ کسانی که به بیت‌المال دست درازی می‌کنند نه تنها باید گرفت بلکه اگر شرایطش باشد باید قطع کرد، انتظار از برخی مسئولان نیست که اینگونه صحبت کنند.

ایسنا/

یکصد و دهمین نشست خبری غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

تلاش و برنامه‌ریزی قوه قضاییه برای تحقق شعار سال/ برگزاری جلسات با بانک‌ها

اژه‌ای اظهارداشت: همه دستگاه‌ها و قوا و آحاد امت عزیز موظفیم سال 96 تلاش کنیم که انشاالله اقتصاد مقاومتی تحقق بیشتری پیدا کند.

سخنگوی قوه قضاییه به شعار سال که تولید ملی و اشتغال است اشاره و تصریح کرد: شعار سال باید بیش از پیش محقق شود و طبعاً قوه قضاییه نیز در این صحنه هم وظایفی دارد و هم لازم است با دولت و مجلس به خصوص دولت برای مسائلی که مطرح است همکاری بیشتری داشته باشد.

اژه‌ای به تلاش قوه قضاییه در سال گذشته و امسال پرداخت و گفت: قوه قضاییه در جهت تحقق این مسئله تلاش بسیاری کرده از جمله عواملی که در تولید و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار هستند بانک‌ها هستند که اگر صحیح عمل کرده و تسهیلات را درست بدهند می‌توانند در سرمایه‌گذاری و تولید موثر باشند.

وی افزود: معاونت پیشگیری قوه قضاییه در سال گذشته و امسال با بانک‌ها همکاری بیشتری داشته و طبق آسیب‌شناسی که انجام داده جلساتی را برگزار کرده است.

اژه‌ای گفت: ....

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۱)

هولی شت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی