سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

استراتژی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات شوراها

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

آخرین خبر/

 

مقبولیت احمدی نژادی ها در تهران چه میزان است؟ نیازی نیست راهی دوری برویم . مرور انتخابات شورای شهر چهارم می تواند تحلیل این ماجرا و رسیدن به پاسخ این سوال را راحت تر کند .

محمود احمدی نژاد در آستانه انتخابات، تمام عیار وارد صحنه شده است ؛ نه فقط برای ریاست جمهوری بلکه او انتخابات شوراها را هم نشانه گرفته است . امروز این خبر روی خروجی رسانه های نزدیک به او قرار گرفته است : « حمید بقایی در کانال تلگرامی اش نوشته است : از تمامی صاحب نظران و کسانی که توانایی حضور در عرصه خدمت به شهروندان عزیز تهرانی را دارند، درخواست می‌نمایم برای شرکت در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام نموده و درصورت تمایل به حضور در لیست مستقل انتخاباتی ، موافقت خود را به شماره تلفن "*****۰۹۱۹۲۵" پیامک یا تلگرام نمایند. بدیهی است افرادی در این لیست قرار خواهند گرفت که در لیست دیگری حضور نداشته باشند»

این اما تنها تحولی نیست که در این مورد رخ داده ، امروز مهدی خورشیدی داماد احمدی نژاد هم با حضور در ستاد انتخابات داوطلب نامزدی در انتخابات شوراها شده است . این نشانه ها حکایت از آن دارد که محمود احمدی نژاد به صورت کاملا برنامه ریزی شده وارد رقابت های اردیبهشت ماه خواهد شد.

به نظر می رسد احمدی نژادی ها در دو سطح وارد انتخابات شوراها خواهند . آنها نخست برخی چهره های نام آشنای منسوب به احمدی نژاد را به ستاد انتخابات برای ثبت نام خواهند فرستاد و در سطحی دیگر تلاش می کنند از چهره های خاکستری نیز بهره گیرند . آنها با این اقدام ظرفیتی را برای افزایش تقاضا برای ورود به لیست خود فراهم می کنند . بنای آنها این است که از برند محمود احمدی نژاد در این انتخابات بیشترین استفاده را کنند . این تحرکات در حالی صورت می گیرد که عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان احمدی نژاد ، چند ماه پیش گفته بود :« منع ورود برای این دوره همه چیز را در نظر می گیرد ، انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری یک دو قلوی انتخاباتی است و احمدی نزاد وارد عرصه رقابتی شورای شهر هم نمی شود.»

احمدی نژادی ها در پایتخت محبوبند ؟

اما مقبولیت احمدی نژادی ها در تهران چه میزان است؟ نیازی نیست راهی دوری برویم . مرور انتخابات شورای شهر چهارم می تواند تحلیل این ماجرا و رسیدن به پاسخ این سوال را راحت تر کند .

نگاهی به نتایج و میزان آرا آن انتخابات حاکی از آن است که...

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی