سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

کمتر از سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم فرصت باقی است، اما تعدادی از چهره‌های شناخته شده از هم اکنون آمادگی خود برای نامزدی در انتخابات این دوره از رقابت‌ها را اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبر فوری،  برخی نیز بدون اعلام رسمی کاندیداتوری، نامشان در محافل سیاسی و حزبی به عنوان کاندیدا مطرح می شود. این درحالیست که هنوز نه اصلاح طلبان و نه اصولگریان هیچ یک به طور رسمی به نامزد نهایی خود نرسیده و تنها در حال طی کردن مراحل وحدت تشکیلاتی هستند.

اصلاح طلبان با محوریت شورای سیاستگذاری انتخابات که برخی آن را مغایر با استقلال احزاب اصلاح طلب می دانند و اصولگرایان با مکانیزم جبهه مردمی نیروهای انقلاب که البته هنوز همه گروه های اصولگرا را در بر نگرفته، کوشش می کنند تا به نامزدهایی واحد برای انتخابات سال آینده برسند.

در جدول زیر، همه آنها که نامشان به عنوان نامزد نهایی انتخابات اردیبهشت 96 مطرح شده است را با قید جریان سیاسی منسوب به آنها، می بینیم: ...


ادامه خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی