سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

معاون ترامپ روز یکشنبه در ادامه ادعاهای خصمانه خود علیه ایران با اعلام اینکه در حال بررسی برجام هستیم، گفت: ایران عزم رئیس جمهور جدید امریکا را محک نزند.

به گزارش ایسنا، مایک پنس معاون دونالد ترامپ در مصاحبه‌ با شبکه خبری A.B.C گفت: ایران نباید عزم رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند و درباره اقدامات خصمانه و جنگ طلبانه خود تجدیدنظر کند.

مایک پنس در پاسخ به سئوال مجری شبکه A.B.C مبنی بر اینکه کدام اقدامات ایران باعث محک خوردن ترامپ می‌شود به طور مشخص به برنامه موشکی و دفاعی ایران و حمایت از حوثی‌های یمن اشاره کرد. او همچنین در مورد این که امریکا نسبت به اقدامات تحریک آمیز ایران چه واکنشی نشان خواهد داد، افزود: بنا به اعلام رئیس جمهور همه گزینه‌ها از جمله اقدام نظامی بر روی میز است.

روز جمعه پس از واکنش تویتری ترامپ به آزمایش موشکی ایران، وزارت خزانه‌داری امریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران صادر کرد.

به گزارش ایسنا، تحریم‌های اقتصادی جدید امریکا سیزده فرد و دوازده موسسه مرتبط با ایران را شامل می‌شود؛ اقدامی که مقامات امریکا آن را پاسخ صریح به آزمایش موشکی ایران تعبیر کردند.

این در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که آزمایش‌های موشکی ایران نقض برجام نیست. مقامات ایران همچنین تاکید کردند به هر گونه اقدامی که منافع مردم ایران را هدف بگیرد به طور متقابل پاسخ داده می‌شود. پنس  در پاسخ مدعی شد که "رفتار خصمانه" ایران "توهینی به توافق برجام" است. او افزود:

ادامه مطلب
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی