سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

پزشکیان: مجلس و نهادهای نظارتی مقصرند

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

ایسنا / نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و نهادهای نظارتی در وقوع حادثه ساختمان پلاسکو مقصر هستند، گفت که مجلس پیگیری‌های لازم را برای بررسی ابعاد حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جریان بازدید خود از محل ساختمان فرو ریخته پلاسکو، گفت: متاسفانه این حادثه دلخراشی بود و ما به خانواده کسانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم به آنها صبر دهد.

وی افزود: ما هر کاری که از دستمان برآید که بتوانیم برای حل مشکلات کاری کنیم انجام خواهیم داد. مجلس پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و حضور ما در محل حادثه نیز برای ارزیابی ابعاد آن است.

نایب رییس مجلس اضافه کرد: با توجه به بررسی برنامه ششم در هفته‌های گذشته در مجلس، مجلس فعلا جلسه علنی ندارد اما نمایندگان تهران بررسی‌های لازم را در این رابطه داشته‌اند، قاعدتا پیگیری‌های لازم در مجلس انجام خواهد شد.

پزشکیان ادامه داد:

ادامه خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی