سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

خبرآنلاین/

احمدی نژاد به خوبی می داند نه خودش و نه نماینده اش شانسی برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت را ندارد. او با هوش تر از این است که با شناختی که از ساختارهای قدرت در ایران دارد این مساله را نفهمیده باشد. پس چرا اینچنین ظهور کرده است؟

مصطفی صادقی: دوباره ظهور کرده است؛ این بار اما هر چه تلاش می کند نمی تواند در همان جایی بایستد که سال ها در آن موقعیت بود. حرف‌های آنچنانی می زند، تهدید می کند، رویاهای همیشگی اش ر ا پشت سر هم به تصویر می کشد اما نه خبری نیست . دیگر کسی چندان او را جدی نمی گیرد . آنچنان تنها شده که سعی می کند به شرایط دوران بدل زده و اینگونه وانمود کند که خودش خواسته تافته جدا بافته شود.

یک کاراکتر عجیب و غریب خلق کرده است . دور از اصولگرایان و نزدیک به اصلاح طلبان، رقیب دولت مستقر. یک نقش که البته هیچ سنخیتی با فردی که سال ها او را دیده ایم ندارد. یک لحظه آرام ندارد این روزها. یک روز رخت باغبانی پوشیده و در کنار اسفندیار رحیم مشایی و آن دوست دیگرشان یعنی حمید بقایی ایستاده و از فنا شدن برای ملت می گوید. روز دیگر کلیپ شبیه به طنزی تهیه می کند و در کنار همین دو رفیق این روزهایش ایستاده و شعرخوانی مشترک می کنند. حالا هم که به سفر جنوب رفته و پرونده هایی که زمان دولت زیر بغلش مانده را وسیله افشاگری خود ساخته است. این پدیده نه چندان جدی این روزهای سیاست را چگونه می توان تحلیل کرد؟

احمدی نژاد چگونه بازگشته است؟ ....

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی