سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در مورد تعیین قطعی گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات آینده، گفت : بحث های جدی را داشتیم و امیدواریم ظرف یک یا دو هفته آینده راهبرد خود را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنیم. محمد رضا عارف این مطلب را روز گذشته در پاسخ به سوال خراسان مطرح کرد.



مهرعلیزاده : شاید آلترناتیوهایی از اصلاح طلبان در کنار روحانی باشند
محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات نیز در گفت وگو با خراسان در مورد وضعیت جناحش در فاصله کمتر از صد روز تا انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رسمی نامزد اصلاحات تصریح کرد : هنوز زود است و علاوه بر اصلاح طلبان اصولگرایان هم نامزد معرفی نکرده اند . البته فکر می کنم تا جایی که من می دانم بر روی حضور آقای روحانی به توافق می رسند اما در حال سبک سنگین کردن هستند که شاید آلترناتیوهایی در کنار روحانی باشند. وی افزود: در مورد انتخابات شوراها هم در نظر داریم تا جوانان و زنان بیشتر حضور داشته باشند در این راستا برنامه ریزی می کنیم تا لیست خوبی داشته باشیم . هنوز وارد مصادیق نشدیم و در نظر داریم تا شاخص های کلان و خرد را تعیین کنیم که مهمترین آنها سلامت کاری است زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری به برگرداندن اعتماد مردم نسبت به مسئولان نیاز داریم.

زنگنه : روحانی کاندیدای انتخابات می شود
اما...

ادامه خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی