سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبر فوری به نقل از اعتمادآنلاین در جریان نا آرامی های اخیر در کشور تلگرام حدود دو هفته فیلتر شد، فیلتر شدن این پیام‌رسان مشکلات عمده‌ای را برای کاربران آن ایجاد کرد. حال اما صحبت‌هایی در خصوص تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و جایگزین شدن این پیام‌رسان‌ها بجای تلگرام مطرح است. 
نمایندگان مجلس جزو مسئولینی هستند که در تلگرام حضور پر رنگی دارند. در نظر سنجی که از تعدادی از نماینده مجلس از طیف‌های مختلف داشتیم، بجز یک نفر که گفته بود تلگرام‌باز نیستم، مابقی آنها در تلگرام عضویت داشتند. نیمی از این نمایندگان با فیلتر شدن تلگرام دچار مشکل شده بودند البته در این بین یک نماینده هم گفت که از فیلترشکن استفاده می کرده  بنابراین مشکلی برایش پیش نیامده است یک نماینده هم اعلام کرد که با فیلتر شدن تلگرام استراحت کردم. اما محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید گفت که من طوری با فضای مجازی برخورد می کنم که اگر یک جایی دسترسی نداشته باشم با مشکل روبرو نشوم.
ادامه خبر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۷
  • ۱۰۴ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی