سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی
حسن روحانی ریئس جمهور کشورمان در مناظرات انتخاباتی وعده هایی در خصوص مسائل مختلف به مردم داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری، 14 مرداد سال جاری مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس‎جمهور کشورمان در مجلس شورای اسلامی با حضور سران قوا و بسیاری از مقامات کشورمان برگزار شد.

امروز یعنی بیست و دوم آبان‎ماه صد روز از زمان تحلیف حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی طبق اصل 121 قانون اساسی می‎گذرد و در این مدت صد روزه اظهارنظرهای متنوعی پیرامون عملکرد دولت وی مطرح شده است.

حسن روحانی ...

شرح خبر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • ۱۱۰ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۱)

سلام.ریس جمهور محترم جناب اقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی