سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

علی‎اصغر احمدی معاون سابق سیاسی وزیر کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با تایید خبر استعفای خود از معاونت سیاسی وزارت کشور درباره علت این ماجرا اظهارکرد: بنده در سال 85 بازنشسته شدم و پس از آن نیز طبق روال عادی مشغول به زندگی بودم که در سال 92 با پیغام آقای روحانی برای حضور در معاونت سیاسی وزارت کشور دعوت به کار شدم و این مسئولیت را قبول کردم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی از حضور در معاونت سیاسی وزارت کشور استعفا دادم و تمایل دارم 3 تا 6 ما به گردش و مسائل زندگی و شخصی خود بپردازم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه هیچ مشکلی با وزیر کشور نداشتم خاطرنشان کرد:...

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی