سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

نامه ابطحی به رئیسی

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

عضو مجمع روحانیون مبارز با اعتقاد بر اینکه رئیسی از امروز دیگر یک مدیر میانی نیست بلکه یکی از شخصیت های ملی با قریب به ۱۶ میلیون رای است، افزود: او می تواند این اقلیت را مدیریت کند.

آخرین خبر/

 

حجت الاسلام محمدعلی ابطحی در نامه‌ای به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد مورد حمایت جمنا در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، از او به دلیل تلاش سنگین در این ایام تشکر کرد و به او و همراهانش خسته نباشید گفت و افزود: کسی نمی تواند نقش شما و همراهان و علاقمندانتان را در خلق این حماسه ملی انکار کند.


او رئیسی را محور جریان قدرتمند اصولگرایی خواند چرا که تقریبا همه جبهه اصولگرایی از افراطی ترین شاخه های آن تا معتدل ترین شان در حمایت از او به میدان آمده بود و نوشت: رهبری معظم انقلاب سالها پیش از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب به عنوان دو بال مدیریتی کشور یاد کردند. اخیرا نیز بارها فرمودند مساله ایشان اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست. در جریان اصلاح طلبی انسجام نسبی وجود دارد که یکی از برکات آن تصحیح روشهای پیشین و مهار تند روی ها بوده است. اما در جریان اصولگرایی که بال دیگر سیاسی موجود در جامعه ایرانی است و کسی نمی تواند آن را انکار کند، بعد از آن که آقای احمدی نژاد به عنوان منتخب آنان به جامعه معرفی شد و بعد در در طول ریاست شان و به خصوص در دوره دوم تبدیل به مخالف آشکار اصولگرایی شد، تشتت فراوانی ایجاد شد. بعضی شاخه های ان تحت تاثیر فرهنگی که از زمان آقای احمدی نژاد به وجود آمد، بسیار تند و افراطی شدند.در میان معتدلان هم چند دستگی به وجود آمد. و در نتیجه یک جریان سیاسی بیشتر به جای حضور در میدان های سیاسی متکی به مراکز قدرت شد که بیشتر به دوپینگ اصولگرایان می شد آن را تشبیه کرد. این دوپینگ از یک سو در مواردی مثل انتخابات پاسخ نمی داد و از سوی دیگر فاصله آنها را با بدنه جامعه زیاد تر می کرد . انان در کارایی سیاسی کمرنگ شدند.

او خطاب به رئیسی ادامه داده است:
...


ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۳۰
  • ۱۵۲ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی