سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

مسائل سیاست خارجی از مهم‎ترین موضوعاتی است که نامزدهای انتخابات ریاست‏جمهوری پیرامون آن اظهارنظر کرده و آن را در صحبت‎های خود مکررا قید می‌کنند.

به گزارش خبر فوری، در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست‎جمهوری باقی مانده است در این روزهای حساس و تاثیرگذار تمامی نامزدها به خصوص چهره‎های سرشناسی که در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست‎جمهوری ثبت‎نام کردند مواضع خود را در قبال موضوعات مختلف کشور از جمله مسائل سیاسی، اقتصادی،اجتماعی و سیاست‎خارجی بیان می‏کنند که برای مخاطبان و حامیان آنها جذابیت خاص دارد از این رو پراختن به دیدگاه و نظرات داوطلبان انتخابات ریاست‎جمهوری خالی از لطف نیست.

شاید بتوان به صورت شفاف و واضح گفت که دیدگاه‎های سیاسی به خصوص بعد سیاست‎خارجی نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری برای مردم از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا عامه مردم براین باورند که تعامل با دنیا و کشورهای جهان در بهبود فضای اقتصادی و رونق بازار تاثیر بسزایی دارد  از این رو پرداختن به این موضوع خالی از لطف نیست.

در این مطلب بنا داریم نگاهی اجمالی را نسبت به ....


شرح خبر + جدول
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی