سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

خبرآنلاین/

 

 عباس عبدی بازگشت پوپولیسم را به صحنه سیاسی کشور غیرممکن می‌داند و معتقد است «صد در صد» حمید بقایی رد صلاحیت می‌شود و اصولگرایان هم به وحدت نخواهند رسید.

 

اصلاح طلب است اما این نسبتش با این جریان سیاسی کشور باعث نشده تا دست از نقد هم طیفی های خودش بردارد و همین موضوع او را در چند سال اخیر به یکی از منتقدان درونی جبهه اصلاحات بدل کرده است. 

عباس عبدی یک فعال اصلاح طلب است و حالا در آستانه انتخاباتی دیگر مانند گذشته نقدها و پیشنهاداتش را برای موفقیت هر چه بیشتر این اردوگاه سیاسی، ادامه می دهد. او که روزی از رهبران دانشجویان حمله کننده به سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ و عضو شورای سردبیری روزنامه‌های سلام و صبح امروز (از روزنامه های اصلاح طلب) و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی بوده‌است، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری معتقد است نقدهایش به جبهه اصلاحات باعث چند دستگی نمی شود و همچنان می گوید دوران مبارزه جویی برای این طیف سیاسی کشور گذشته است؛ هرچند در خلال گفت وگو چندین بار می گوید این مبارزه جویی نکردن به معنی کنار گذاشتن آرمان های اصلاح طلبانه نیست.
عبدی بازگشت پوپولیسم را به صحنه سیاسی کشور غیرممکن می داند و معتقد است «صد در صد» حمید بقایی رد صلاحیت می شود و اصولگرایان هم به وحدت نخواهند رسید.
او که روزی از منتقدان جدی آیت الله هاشمی بوده و البته هنوز هم هست، هاشمی را نقطه اتکای اصلاح طلبان نمی داند و می گوید با درگذشت هاشمی کلید ارتباط اصلاح طلبان با حاکمیت از بین نرفته است.

از او درباره سعید مرتضوی هم پرسیدیم. کسی که روزی او را به زندان انداخت. عبدی اما حالا معتقد است او دیگر حتی ارزش حرف زدن هم ندارد.

 

گفت وگوی خبرآنلاین با عباس عبدی را در زیر می خوانید؛

آقای عبدی! وقتی اسم آقای سعید مرتضوی را می شنوید یاد چه می افتید؟...


ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی