سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

روایت سرلشکر جعفری از 4 طرح حمله به مراکز حساس

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

آخرین خبر/

فرمانده کل سپاه در کتاب "کالک های خاکی" خاطره ای را از فعالیتهای خرابکارانه شبکه نقاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیان می کند.

با تعطیل شدن دانشگاه‌ها و حاکم شدن حالت آرامش و ثبات در مراکز علمی کشور، بهترین فرصت برای دانشجویان و استادان طرفدار انقلاب پیش آمد تا با راه اندازی یک جهاد علمی روی مبانی علوم انسانی کار کنند. به عبارتی، علوم اسلامی مورد نیاز در هر رشته‌ای را جایگزین علوم قبلی کنند. من هم با چنین انگیزه‌ای عضو تشکیلات نوبنیاد «جهاد علمی» در دانشکده معماری دانشگاه تهران شدم.

بعد از بسته شدن درهای مراکز آموزش عالی پایتخت، تجمعات گروه‌های سیاسی- نظامی غیر قانونی به خارج از دانشگاه‌ها و مشخصاً اطراف خیابان‌های کارگر شمالی و میدان انقلاب کشیده شد. من هم، که منزلم در همان حوالی بود، شده بودم عضو ثابت گروه‌هایی که می‌آمدند و بساط این دار و دسته‌های غائله‌ساز را بر هم می‌زدند. در این رویارویی‌ها، بیشتر تلاش می‌کردیم با بحث و مناظره، سمپات‌های کم سن و سال گروهک‌ها را قانع کنیم؛ اما بعضی مواقع پیش می‌آمد که ناچار می‌شدیم با اعضای مغرض گروهک‌ها دست به یقه هم بشویم.

به دنبال حوادث پیش آمده در بهار و تابستان 1359 و تعطیل شدن دانشگاه‌ها، برای استمرار فعالیت‌های انقلابی خودم، دو تصمیم مهم را اتخاذ کردم. تصمیم اولم این بود که، ...

شرح خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی