سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

تسنیم/

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در برنامه‌ گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، درباره نظارت قضایی بر موسسات مالی یا انبوه‌سازان اظهار داشت: یک بحث بسیار مهمی که در دادستانی کل داریم و خیلی حساس هستم بحث صیانت از حقوق عامه است. ما برای همین مسئله هم یکی معاونت داریم . در اجرای قانون که دادستان کل را موطف به پیگیری کرده این معاونت وظیفه‌اش این است و ما مرتب به دادستان‌ های کل کشور این موضع را گوشزد کردیم که هر جا منافع عامه مورد تعرض قرار گیرد دادستان وظیفغه دارد ورود کند.

وی ادامه داد: حقوق عمومی آن طور که باید و شاید تعریف نشده است و این در حالی است که مصادیق زیادی دارد. از حقوق‌دان‌های باتجربه درخواست کردیم در این زمینه به ما کمک کنند. جای زیادی برای کار دارد که هم مصادیق را و هم نحوه برخورد با متعرضان را تعریف کنیم.

منتظری ادامه داد: هرجا که تعرضی به حقوق عامه شود قطعا وظیفه دادستان‌هاست که برخورد کنند. اما تداخل در وظیفه و مسئولیت‌ها نباید بشود. متأسفانه بخشی از مسائل به این برمی‌گردد که مردم توجهی به تذکرات نمی‌کنند.  مردم باید توجه کنند که به این موسسات اعتماد نکند و متأسفانه شاهد هستیم برخی سودجویان ورود می‌کنند و دام گسترده‌ای برای مردم پهن می‌کنند.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است فردی یک متر سدمعبر می‌کند و شهرداری به سرعت با او برخورد می‌کند اما موسسه‌ای غیرمجاز به راحتی با 50 شعبه در سطح کشور به راحتی فعلیت می‌کند گفت: ....

شرح خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی