سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

وزیر سابق ارشاد بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو و ضرورت حمایت آنها از حسن روحانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، علی جنتی که در جمع اعضای شورای سیاستگذاری کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه سخن می گفت افزود: سیاست خسته کردن روحانی و به انصراف رساندن او از حضور در انتخابات شکست خورده و روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت می‌کند.


جنتی افزود : مخالفان دولت ابتدا سیاست خسته کردن روحانی و دولت و به انصراف رساندن او از حضور در عرصه انتخابات را در پیش گرفتند و رسانه های وابسته به آنان هم برای تحقق این سیاست در طول این مدت حتی یک تیتر مثبت در باره عملکرد های دولت منتشر نکردند.

وی با اشاره به نقش موثر آیت الله هاشمی در شرایط حساس انقلاب اظهار کرد: در هفته های آخر حیات پر برکت این شخصیت اعتدالی آیت الله هاشمی از آقای روحانی خواسته بودند که با حضور در دور بعدی انتخابات این مسیر عقلانی و همراه با تدبیر را ادامه دهند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره سیاست و برنامه دوم مخالفان دولت گفت : سیاست دوم مخالفان دولت تک دوره ای شدن روحانی و دمیدن در این فکر از طریق رسانه ها است، آنها همزمان تلاش کردند با تاثیر گذاری بر برخی شخصیت ها و نهادها برطبل زاویه دار بودن رییس‌جمهور با رهبری بکوبند که حمایت های رهبری در برهه های مختلف از کلیت برنامه ها و اقدامات دولت این سیاست تخریبی هم به شکست انجامید.
وزیر سابق ارشاد تصریح کرد :

 

ادامه مطلب 

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی