سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

سیاسی خبر فوری

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

اخبار فوری و لحظه ای از 60 منبع معتبر ایران و جهان

در این وبلاگ اخبار لحظه ای را از 60 منبع معتبر دریافت نمایید

طبقه بندی موضوعی

خبرآنلاین /

روزنامه شرق در گزارشی نوشت؛ وقتی با برادرش در پاستور خداحافظی کرد، خبرساز شد و رسانه‌های پیگیر احوال او شدند. به این ترتیب بود که اختلاف با برادرش، مقام‌هایش را گرفت اما نامدارش کرد؛ البته داوود احمدی‌نژاد همچنان با پسوند برادر محمود احمدی‌نژاد شناخته می‌شود و نام محمود، سایه‌ای است بر سر شهرتش.

 

وقتی از پاستور خارج شد، سخنان غیررسمی‌اش با مقامات رسمی کشور دستاویزی برای تخریب و نقد بیشتر دولت‌های نهم و دهم شد و همچنان هم دستاویزی است برای پرده‌برداری از اسرار دو دولت محمود احمدی‌نژاد. مثلا در ماجرای یکشنبه سیاه بهارستان که محمود احمدی‌نژاد ادعاهایی را طرح کرد، علی لاریجانی رئیس مجلس هم در پاسخ به او از سخنان غیررسمی برادرش گفت.

بهانه: داوود احمدی‌نژاد بستری شد
با منزوی‌شدن محمود احمدی‌نژاد در عالم سیاست، نام داوود هم کمتر شنیده می‌شود؛ آخرین‌بار که بعد از مدت‌ها خبری از او در رسانه‌ها منتشر شد، شایعه‌ای درباره شهادتش در فلوجه عراق در تیرماه سال جاری بود که در زمانی کوتاه به‌سرعت در صدر اخبار داخلی قرار گرفت. خبر واقعیت نداشت و چرایی انتشارش نیز مبهم ماند. به دنبال آن از داوود خبری نبود؛ نه موضع‌گیری، نه سخنرانی و نه عکسی که در محفلی سیاسی دیده شده باشد تا اینکه دیروز خبر آمد او در بیمارستان نیکان بستری است. یکی از نزدیکانش به ایسنا گفت: وضعیت عمومی او مساعد است اما یک ‌بار با خطر سکته مغزی روبه‌رو شد که خوشبختانه خطر جدی برایش به همراه نداشته است.

شناسنامه: صادره از گرمسار
.......

ادامه خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی